LEDORA PLUS / GINOP-6.1.6-17-2018-00769

Sajtóközlemény
Munkahelyi képzés a Ledora Plus Kft-nél.

A Ledora Plus Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság Munkahelyi képzés a Ledora Plus Kft-nél című, GINOP-6.1.6-17-2018-00769 azonosítójú pályázatával 19,84 milló Ft vissza nem térítendő támogatást nyert. A projekt kezdő időpontja 2020.03.16. A pályázat keretében 88 fő saját munkavállaló vett részt a képzésekben. A tizenegy képzés végére olyan korszerű ismeretekkel gazdagodtak, amelyek egyaránt hasznára válnak a munkavállalóknak és a cégnek is.

Pályázó neve: Ledora Plus Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság

Projekt címe: Munkahelyi képzés a Ledora Plus Kft-nél

Projekt azonosító: GINOP-6.1.6-17-2018-00769

Támogatás összege: 19 841 629 Ft

Összköltség: 27 459 468 Ft

Támogatási intenzitás: 72,26 %

A projekt megvalósításának kezdete: 2020.03.16.

A projekt fizikai befejezésének határideje: 2020.09.17.

A megvalósítás helyszíne: 3300 Eger, Kőlyuk út 4.

Projekt rövid leírása: A Ledora Plus Kft. „Munkahelyi képzés a Ledora Plus Kft-nél” című pályázata 19,8 millió forint vissza nem térítendő támogatás nyert el. A 2020.03.16-án indult projekt keretében 83 fő saját munkavállaló szerzett korszerű ismereteket. A képzésbe bevont 83 fő saját munkavállaló (47 férfi és 36 nő) közül 55 fő hátrányos helyzetű, arányuk 66,26% (20 fő 25 év alatti, 13 fő 50 feletti, 22 fő alacsony képzettségű). A projekt alatt 81 fő teljesítette sikeresen az adott képzést. A projekt vezetője a terveknek megfelelően Barnóczki Béla volt. A COVID veszélyhelyzet miatt a pályázatot, a képzéseket a tervezettnél rövidebb idő alatt, intenzív formában sikerült befejezni. Ez a tervezetthez képest jóval intenzívebb munkát, több napi feladatot igényelt a projekt vezetőjétől is. Eleget tettünk a nyilvánossággal kapcsolatos kötelezettségünknek. A pályázatban kitűzött céljaink teljesültek. A projekt 2020.09.17-én zárult.

 

Képzések az alábbi témakörökben kerültek megtartásra:

  1. Folyamathatékonysági módszerek

A képzés célja, hogy a résztvevők rendelkezzenek azzal az eszköztárral, amivel egyéneket és folyamatokat tudnak támogatni a tervezett célok hatékony megvalósítása érdekében.

  1. Igényalapú értékesítés

A program célja, hogy a résztvevők megtanulják a sikeres értékesítési folyamat lépéseinek tudatos alakítását. Képesek legyenek az ügyfél oldaláról nézni, elemezni a helyzetet és ezen ismeretekből kiindulva alakítani ügyfélkapcsolati viselkedésüket és személyközi kommunikációjukat.

  1. Hatékony vezetői kommunikáció

Résztvevők olyan vezetői ismereteket és készségeket sajátítsanak el, amelyeknek alkalmazásával a csapatuk és a szervezetük egészének teljesítményét is javítani tudják. A képzés célja, hogy a résztvevőkben tudatosuljon a vezetői szerep tartalma és eszköztára, továbbá fejleszteni tudják egyes, a vezetői munkában kiemelkedően fontos szerepet játszó készségeiket.

  1. Értékközpontú folyamatfejlesztés – Problémák/hibák feltárása

A képzés célja, hogy a résztvevők rendelkezzenek azzal az eszköztárral, amivel egyéneket és folyamatokat tudnak támogatni a tervezett célok hatékony megvalósítása érdekében.

  1. Szolgáltatói magatartás optimalizálása

A képzés célja a szervezeti hatékonyság javítása, az ügyfélelégedettség növelése. Ezenkívül, hogy a résztvevő panasz- és konfliktuskezelési kompetenciái fejlődjenek, illetve képes legyen eredményesebben képviselni a cég céljait, értékeit.

  1. Táblázatkezelés

A képzés célja, hogy a résztvevők magabiztosan tudják használni a táblázatkezelő programokat, ezáltal hatékonyabb és gyorsabb munkavégzésre legyenek alkalmasak.